Po viac ako piatich rokoch na trhu sa najmenší člen automobilky Škoda dočkal modernizácie prednej masky a interiéru.

Modernizovaná Škoda Citygo dostala nový predný nárazník s hranatými hmlovými svetlami miesto kruhových. Úprave sa nevyhla ani maska ​​chladiča spolu s kapotou a svetlometmi, ktoré disponujú diódami denného svietenia. Karosérie auta sa tak natiahla o 34 mm na výsledných 3 597 mm. Zatiaľ čo ďalšie vonkajšie rozmery ako šírka 1 645 mm (pre 5-dverovou variant), výška 1 478 mm zostali nezmenené. Vďaka rázvoru 2 420 mm vytvorili konštruktéri interiér, ktorý ponúka dostatok priestoru na daný typ auta aj cestujúcim na zadných sedadlách. 

Objem batožinového priestoru 251 litrov patrí k najväčším v triede, po sklopení zadných sedadiel objem narastie až na 951 litrov. V ponuke nájdeme nové 15 “kolesá z ľahkých zliatin v striebornej a antracitovej kombináciu pre výbavu Style, prípadne nový zelený lak Kiwi.

Porovnanie: na vrchu modernizovaná Škoda Citygo, na spodku súčastná verzia.

Hlavnou zmenou v interiéri je prepracovaný stredový panel a špeciálny držiak na mobilné telefóny, umiestnený na vrchu palubnej dosky. Po novom však tieto prvky môže doplniť kožený multifunkčný volant s ovládaním rádia a telefónu. Vďaka aplikácii Move & Fun potom vodič môže mobilné zariadenia s operačným zariadením iOS alebo Android spárovať s vozidlom a počúvať v aute hudbu z telefónu alebo pracovať s uloženými kontaktmi. Palubný počítač potom poskytuje údaje o spotrebe paliva a ďalšie užitočné informácie.

Aj keď minuloročný facelift bratského modelu Volkswagen Up! dostal preplňovaný zážihový trojvalc 1.0 TSI s výkonom 66 kW. V Citygo ostáva ponuka motorov rovnká.  To znamená benzínový atmosférický trojvalec 1.0 MPI vo verziách 44 a 55 kW, ktoré dopĺňa variant G-Tec s 50 kW na CNG teda stlačený zemný plyn.

Modernizovaná Škoda Citygo sa prvýkrát ukáže na marcovom autosalóne v Ženeve. Prvé vozidlá by sa mali dostať k zákazníkom v priebehu júna.

Reklama