PRIDAJ SA K NÁM NA INSTAGRAM A SLEDUJ STORIES

Dnes sme si užívali jazdu na Slovakia Ringu s i30N – najrýchlejším modelom značky Hyundai.

 

K dispozícii boli obe výkonové varianty: Hyundai i30N 2,0 T-GDI 184kW/250k a výkonnejšia 2,0 T-GDI 202kW/275k N Performance. V oboch prípadoch je krútiaci moment rovnaký 353 Nm, resp. pri overbooste až 378 Nm. Na to, že ide o prvé kroky kórejskej automobilky v tomto segmente nám spadla sánka zo zvukového prejavu, vynikajúcej ovládateľnosti, z úctyhodnej chuti zrýchľovať aj vo vyšších rýchlostiach a slušnej trakcie prednej nápravy pri výjazde zo zákrut – to platí aj pre menej výkonnú verziu 184kW/250k. Obe verzie dostavajú veľkú pochvalu. Rozdiely sme však predsa len cítili – výkonnejšia verzia i30N Performance  dosahovala na cieľovej rovinke max. 225km/h (i30N max. 210km/h), pri spomaľovaní predvádzala účinnejšie brzdenie a pri prejazde ostrými zákrutami menej nedotáčavé chovanie (vybavený el. pred. diferenciálom). Celkový pozitívny dojem dotvára ústretová cena – Hyundai i30N 2,0 T-GDI 184kW/250k dostanete de facto v „plnke“ za cenu 27 490 € a výkonnejšiu 275 koňovú variantu N Performance za cenu 29 990 €.

Viac sa dozviete v novembrovom vydaní časopisu Autotest.

 

[ult_tab_element tab_style=”Style_3″ tab_animation=”Fade” tab_max=”on” tab_title_color=”#ffffff” tab_background_color=”#dd3333″ tab_hover_title_color=”#ffffff” tab_hover_background_color=”#333333″ acttab_title=”#ffffff” acttab_background=”#333333″ disp_icon=”Disables” tab_describe_color=”#333333″ enable_bg_color=”#ffffff” resp_style=”Title” title_font_style=”font-weight:bold;”][single_tab title=”Technické údaje ” tab_id=”68429a84-1c6b-10″] [/single_tab][single_tab title=”Cenník” tab_id=”1501420963896-2-4″] [/single_tab][/ult_tab_element]
Reklama