DS 3 sa vďaka svojej výraznej osobnosti, jedinečnému štýlu, potešeniu z jazdy a modernej výbave stala predajne úspešným modelom.

Vo verziách kupé aj kabriolet ponúka svojim majiteľom veľmi dobré spojenie medzi komfortom a dynamickými jazdnými vlastnosťami. Od prvého predstavenia modelu DS 3 v roku 2010 podľahlo elegantnému šarmu zvodnej Parížanky už viac ako 390 000 klientov. Od Paríža po Tokio, od Londýna po Buenos Aires. Na výrazný úspech nadväzujú aj nové modely, resp. na pohlaď skôr faceliftované verzie DS 3 a DS 3 Cabrio, ktoré sa predstavujú pod Pyramídou parížskeho múzea Louvre.

Vozidlá pritiahnu pozornosť modernizovaným dizajnom (nová predná časť, rozšírené možnosti personalizácie) a novými funkciami (konektivita, asistenčné systémy). Dynamické jazdné vlastnosti plnohodnotného mestského vozidla DS podporuje aj najnovšia prevodovka EAT6. Doteraz bola k dispozícii pre motor PureTech 110, po novom sa spája aj s prepĺňaným 3-valcom PureTech 130. Čerešničkou na torte budú modely DS 3 a DS 3 Cabrio vo verzii PERFORMANCE s výkonom 153 kW/208 k.

Nové DS 3 a DS3 cabrio
Nové DS 3 a DS3 cabrio

Vylepšiť takéto vozidlo bolo podľa slov automobilky potešením a zároveň aj výzvou. Recept bol jasný. Vylepšiť všetko, čo stálo za úspechom DS 3. Jej osobnosť, dizajn aj dynamiku. A zároveň pridať najmodernejšie technológie a výbavu (účinné motory, dotyková obrazovka so širokými možnosťami konektivity…). Pri tom všetkom treba spomenúť aj vášeň a nasadenie so zmyslom pre detail, ktorými sa vyznačujú dizajnéri, technici, inžinieri a všetci, ktorí stáli pri zrode novej DS.

Nové DS 3 a DS3 cabrio
Nové DS 3 a DS3 cabrio

„Novinky DS 3 a DS 3 Cabrio predstavujú úspešný príbeh, ktorý dnes vstupuje do novej kapitoly a pritiahne k značke nových zákazníkov. S nimi je rodina DS kompletná.Tieto dve Parížanky sú rafinované, plné najnovších technológií a dostatočne výkonné. Pritiahnu klientelu, ktorá hľadá niečo výrazné, veľmi osobné, a maximálne dynamické. Oba modely vyniknú v mestskom aj mimomestskom prostredí.Yves Bonnefont, Generálny riaditeľ značky DS.

Reklama