Trh nových vozidiel už na začiatku roku vykazoval očakávaný mierny medziročný pokles (-5% za prvé dva mesiace) a spolu s veľmi nízkym marcom už zasiahnutým pandémiou (-44%) poklesol celkovo o 20%.

Značka Peugeot aj napriek nastupujúcej pandémii dosiahla  veľmi dobrý podiel na trhu 7,3%. Ten je spolu s rovnakým výsledkom minulého roku najlepším 1. štvrťrokom značky od roku 2009!

K tomuto výsledku najviac prispel rast nového Peugeot 208, európskeho auta roka 2020, zlepšenie predajnosti modelov 308 a Rifter a v neposlednom rade líderstvo na trhu úžitkových vozidiel s podielom 19,4%. Model Peugeot Boxer obstál za celý kvartál ako najpredávanejšie úžitkové vozidlo v rámci segmentu v SR.

Rovnaké ambície máme aj v nadchádzajúcom štvrťroku.Ekonomika sa začína postupne otvárať (aj keď za veľmi prísnych hygienických podmienok) a je predpoklad, že trh bude postupne opäť rásť.

Určite k tomuto pozitívnemu konštatovaniu prispejú aj opätovne otvorené showroomy, ale predovšetkým celkové zlepšenie situácie  v celej Európe, na základe ktorého by sa postupne mala obnoviť aj výroba v rámci jednotlivých závodov koncernu PSA Peugeot Citroen.

Značka Peugeot na Slovensku predpokladá veľký potenciál vo svojich modeloch a disponuje dlhodobo veľmi kvalitnou koncesionárskou sieťou. Zároveň vďaka dlhodobým a vynikajúcim vzťahom so všetkými obchodnými partnermi veríme, že sa čoskoro vrátime k výsledkom, na ktoré sme boli dlhodobo zvyknutí

Reklama