Športový model i30 N je prvým členom línie N značky Hyundai vychádzajúc z i30 novej generácie. Novinka sa začne predávať koncom roka 2017.
Charakteristickej tvári automobilu s kaskádovitou maskou chladiča dodáva agresívny výraz nový predný nárazník so spojlerom a výraznými otvormi na vstup chladiaceho vzduchu. Aerodynamiku ďalej zlepšuje tvar zadného nárazníka a nový zadný spojler. Hyundai i30 N má rozšírené blatníky, 18-palcové disky kolies z ľahkej zliatiny s pneumatikami 225/40 (za príplatok 19-palcové disky 235/35 s logom N).
V ponuke budú dve verzie prepĺňaného benzínového štvorvalca 2,0 T-GDI s priamym vstrekovaním paliva. Základná verzia vyvinie výkon 184 kW/250 k – maximálny krútiaci moment 350 Nm/1450-4000 min-1, zrýchlenie z 0 na 100 km za 6,4 sekundy. Verzia s označením Performance dosahuje výkon 202 kW/275 k – maximálny krútiaci moment 350 Nm/1450-4700 min-1, zrýchlenie z 0 na 100 km za 6,1 sekundy. V oboch prípadoch motor poháňa predné kolesá prostredníctvom 6-stupňovej manuálnej prevodovky. Elektronický samosvorný diferenciál E-LSD optimalizuje prenos krútiaceho momentu v zákrutách s možnosťou vypnúť elektronický stabilizačný systém ESC a tak využiť celý dynamický potenciál vozidla. Na výber bude päť jazdných režimov: Eco, Normal, Sport, N a N Custom. Jednotlivé režimy menia charakter vozidla nastavením parametrov motora, tlmičov pruženia, elektronického stabilizačného systému ESC, elektronického samosvorného diferenciálu E-LSD, zvuku motora, posilňovača riadenia a prispôsobenia otáčok. Okrem toho vodič môže nezávisle tlačidlom aktivovať prispôsobenie otáčok pri radení smerom nadol a rozjazdovú automatiku Launch Control pre rozjazd z miesta s maximálnou možnou akceleráciou.